Amigurumi bunny pattern

Print Friendly and PDF
Just before Easter I designed a little bunny that I showed on my Easter card. It started to feel like spring outside and I really wanted to crochet something Easter related. A pot of tiny yellow daffodils were blooming on my desk and it inspired me to choose the colours green and yellow for the bunny. I also named the bunny Daffodil. I wanted to make the bunny extra cute with a large head and big innocent eyes. It would have been easier to use pieces of felt for the eyes but I decided to experiment with crocheted eyes. 

***

Just enne munadepühi heegeldasin väikse jänese, mis oli ka minu selleaastase pühadekaardi peategelaseks. Õhus oli tunda juba kevadehõngu ning tahtsin midagi munadepüha-teemalist heegeldada. Mulle väga meeldivad pisikesed kollased potinartsissid, mida igal kevadel müüma hakatakse ja alati ostan ka omale poti või paar. Jänku värvid olidki inspireeritud nendest pisikestest kollastest kaunitaridest ning panin ka jänkule nimeks Nartsiss. Tahtsin selle jänku teha kohe eriti armsa - suure pea ja suurte süütute silmadega. Lihtsam oleks olnud silmadeks kasutada vilti, kuid otsustasin siiski katsetada heegeldatud silmadega. 

I thought that the bunny looked so cute that it was worthwhile to make also a crochet pattern for this and for the pattern I made a little sister for Daffodil. The name of the pink and yellow bunny is Primrose. The colours of the second bunny were inspired by pink and yellow primroses that started to bloom in my garden. The small bunnies have been crocheted with DROPS Muskat cotton yarn (DK, light worsted yarn) and are about 14 cm (5.5 inches tall). 

***

Minu arvates tuli see jänku nii armas välja, et pidasin teda ka heegeldamise juhendi kirjutamise vääriliseks. Juhendi jaoks heegeldasin Nartsiss-jänkule väikese õe nimega Priimula. Teise jänese värvid olid inspireeritud minu aias õitsema hakanud roosa-kollastest priimulatest. Väiksed jänesed on heegeldatud puuvillasest DROPS Muskat lõngast ning umbes 14 cm pikad.
  
After I finished the pattern and gave it for testing I could not resist to crochet another bunny. This time I wanted to try with a little chunkier yarn in more subtle colours. The big bunny is in a good size for a cuddly toy - 22 cm (8.7 inches). 

***

Kui ma olin juhendi valmis saanud ja selle testimisele andnud, siis ei suutnud ma ahvatlusele vastu panna veel üks jänes heegeldada. Seekord tahtsin proovida jämedama lõngaga ja veidi tagasihoidlikemas värvides. Suur jänes on paraja kaisulooma suurusega (22 cm) 

If you would like to make yourself this cute bunny you can find the crochet pattern in my Ravelry and Craftsy pattern stores. 

***

Jänku inglisekeelne heegeldamise juhend on saadaval minu Ravelry ja Craftsy juhendipoodides.

2 comments:

  1. aga eesti keelne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eestikeelsed jänku juhendit on võimalik osta otse minu käest. Kui olete huvitatud, siis palun kirjutage mulle smartapplecreations@gmail.com

      Delete

Back To Top